יום רביעי, 9 במאי 2007

בלוג של בתי מלון? כן! בלוג על מלונות, אכסניות ושאר ענייני בתי מלון


הבלוג שלי יסקור במהלך השנה הקרובה את כל המלונות שהייתי בהם. לא בגלל שאני בלוגר מקצועי, אלא בגלל שזו הדרך שלי לזכור. רוב הסקירות יהיו בעלות גוון אישי ואני אשתדל גם לשים תמונות אותנטיות מכל מקום ומקום שהייתי בו.


נדמה לי שזה היה בתחילת שידורי הערוץ המסחרי השני, או אולי קצת אחרי....תמיד היה בי את חיידק הטיולים בעולם, אבל מעולם לא מימשתי אותו בצורה שאתם עתידים לקרוא עליה. ראיתי את אייל פלד נוסע בעולם והבנתי - כמו הרבה חולמים אז והיום מסתבר - שזה ייעודי. נע ונד. חלקנו קיין, חלקנו הבל. לא רציתי לרבוץ יותר בין ההבלים והחלטתי לצאת לדרך.


מסתבר שזה אפשרי ויותר מזה, לא חייבים להיות הבן של מנכ"ל ערוץ שתיים או להיות רב נכסים (בתחילת הדרך) בשביל לצאת למסע. בכלכלה נכונה ותכנון נכון של איזורי המחייה לעומת היכולת להרוויח הכנסה, הצלחתי לחיות חיי מלך בכל מקום שהייתי גם כשיישנתי על החוף וגם במלונות חמישה כוכבים.


מודה ולא אבוש, לחלק לא קטן מהמקומות האלה, לא הייתי מגיע בכוחות עצמי כנראה. מה לעשות, מבוסס מאד אני כן, עשיר כקורח לא. בזכות עבודות שונות שלקחתי על עצמי בקפידה, מצאתי את עצמי נוסע מקצה תבל לקצה שני מספר פעמים בחודש.


אתם מוזמנים לשמוע על החוויות שלי, על המלונות 'שלי' ועל החיים לפעמים.

תגובה 1:

נתן44 אמר/ה...

תודה רבה על שיתוף החוויות, אשמח לדעת אם אתה מכיר דילים לים המלח לתקופת החגים הקרובה (יכול להיות גם בסוף חודש אוקטובר, אנחנו גמישים) נשמח לכל מענה, תודה.